21 Nisan 2008 Pazartesi

Günün notları

GÜNÜN SİNİR EDENİ
Belediye otobüsüne elinde kürdanla giren, sonra başka yer yokmuş gibi yanıma oturup yol boyunca dişini kurcalayarak dişleri arasındaki boşluktan "tıssss" "tıssss" sesleri çıkaran adam. Otobüsten inmek için ayağa kalktığında çantasında TMMOB(Türkiye Mimar ve Mühendis Odaları Birliği) etiketi gördüm ki bu da ayrı bir sorun.

GÜNÜN UMUTLANDIRANI
Sürekli bizim iş hanının önünde gördüğüm, biri cüce diğeri küçük bir kız olan iki arkadaş. Bu sabah yine apartmanın önünde oturmuş sohbet ediyorlardı.

Not: Sizinkiler neler yazın yayınlayayım...

3 yorum:

monos-una dedi ki...

günün sinir edeni : 21/04/2008 tarihinde saat 10.30 da gitmiş olduğum icra dairesinde tahsilat yaparken icra müdürünün resmen yüzsüz ve onursuzca rüşvet istemesi

günün umutlandıranı: o şahsı bozmam ve rüşvet vermemem.( ancak umut kısmına yazmak doğru olmasa da eklemeliyim, icra müdürü resmi evrakta usulen %3.2 olması gereken kesintiyi &7.2 göstererek müvekklil parasından fazlaca kesinti yaptı)

Adsız dedi ki...

Günün umutlandıranı: Günün farklı zamanlarında, bazen hiç beklemediğim bir anda minik hareketleriyle kendini hissettiren, doğmasını sabırsızlıkla beklediğim canım kızım..

Sema dedi ki...

Günün düşündüreni..
Bayanla bir kaç kez karşılaştım.. Sohbetim olmadı durak arkadaşı yalnızca...Sabah yine karşılaştım mütebessim ettim.Bayan bana ne dese iyidir neden güldünüz.:)Hay Allah şaşırdım kaldım....