25 Ocak 2009 Pazar

"İyi İnsanlar"a...

Pazar, öğlen... Zigana Dağları'nda çığ... "Çok sayıda dağcı çığ altında" diyor haberlerde spiker . Eğer işe yarayacaksa bütün dinlerin diliyle hepsinin kurtulmasını diliyorum...

Hayatını tutkuyla bağlandığı şeyi yaparken kaybeden insanlar içimde gerçek bir acı yaratıyor. Yıllar önce dağcı Uğur Uluocak'ı kaybettiğimizde anladım nedenini bu gerçek acının. Kim olduğunu bilmeden oturup hüngür hüngür ağlamıştım ölümünü öğrendiğimde. Ağlamıştım cünkü yaşama bu denli tutkuyla bağlı insanların daha çok yaşaması gerekiyor. Ağlamıştım çünkü hayata, onu tehlikeye atacak kadar büyük bir aşkla bağlı insanların "iyi insanlar" olduklarını düşünüyorum.

İki kişinin öldüğü söyleniyor, daha fazla yazamayacağım... Ve eğer işe yarayacaksa çaresizce bütün dinlerin diliyle daha fazla iyi insanın bizi terk etmemesini diliyorum.

Hiç yorum yok: